emeliesollengren.blogg.se

Hej och Välkomna till min blogg! Jag heter Emelie Sollengren och är 14år. Här på min blogg kommer ni kunna läsa om min vardag, skönhet, mode och mycket mer.

Häst Tag!

Publicerad 2015-04-23 18:26:00 i Allmänt,

Hej Hej nu tänkte jag att jag skulle göra en Häst Tag så ni får veta lite mer om Lioness!

1 Vad heter din häst? Lioness.
2 Har du ponny eller häst? Ponny.
3 Hur länge har du haft din häst? Ett och ett halvt år.
4 Är det din ponny eller det medryttare? Min häst.
5 Hur gammal är din häst? 17år.
6 Om din häst var en människa skulle det vara din bästa kompis då? Ja det skulle det vara.
7 Har din häst allt du önskar att en häst ska ha? Ja, men hon skulle kunna vara lite mer framåt.
8 Har du ramlat av din häst? Ja det har jag.
9 Hur ofta rider du hästen? 3 gånger i veckan sen är det även en tjej som tumkör eller logerar henne 2-3 dagar i veckan och sen får hon stå 1-2 dagar i veckan.
10 Har di häst ståt på ridskola? Ja det har hon.
11 Vad är det du och din häst har gjort som du aldrig kommer att glömma? När vi badade i somras och hon stegrade och jag ramlade av i vattnet.
12 Brukar du göra några frisyrer på din häst? Ja, Ibland när jag har tid och om jag har tid så gör jag oftast en knopp i banan och en fiskbensfläta eller inbakatfläta i svansen.
13 Vilka tillbehör har din häst mest av? Schabrak och grimmor.
14 Har din häst något speciellt tillbehör? Ja hon använder luva och benskydd när vi hoppar.
15 Stor din häst i spilta eller box? Box.
16 Vad är det för ras? Mountain Whellsponny.
17 Hur stor är din häst? Nästan maxat B ponny.
18 Vilken färg passar din häst bäst i? Marin blå, Ljus blå, Rosa och Brun.
19 Hur många dagar är det kvar till eran 2års dag? Ett halv år.
20 Hr mycket betyder hon för dig? ALLT.
21 Beskriv din häst med tre ord! Underbaraste ponnyn någonsin.
22 Vad tycker du din häst är bäst på? Hoppning och att vara feg.
23 Vad tycker du är roligast? Hoppning och Träng.
24 Varför rider du just den hästen? För att hon är bäst.
25 Hut stor i procent älskar du din häst från 1-100? 100+ Så klart.
26 Hur länge skulle du vilja rida din häst? För alltid.
27 Skulle du kuna tröttna på att rida din häst? Nej.
28 Om hon inte fick heta det hon heter nu vad skulle hon då hetta? Princess.
29 Vad är det roligaste med din häst? ALLT.
30 Hur bra relaktion har du och din häst? Vi har väldigt bra relaktion, men den kan bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är 14 år gammal och älskar hästar mer än allt

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela